KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Garbarski, Lechosław. ( w 23 rekordach )


  1. Kp. Marketing / Lechosław Garbarski. - Warszawa, 1992.
  2. BN (Polska) online
  1. Garbarski, Lechosław.
  1. Efektywność marketingu : praca zbiorowa /
  2. Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa /
  3. Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa / Baran, Radosław.
  4. Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa /
  5. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  6. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  7. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  8. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  9. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  10. Marketing : sztuka konkurowania i współpracy /
  11. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  12. Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
  13. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  14. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  15. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  16. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  17. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  18. Reguły marketingowe w gospodarce socjalistycznej / Garbarski, Lechosław.
  19. Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
  20. Zachowania nabywców / Garbarski, Lechosław.
  21. Zachowania nabywców / Garbarski, Lechosław.
  22. Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem /
  23. Zrozumieć nabywcę / Garbarski, Lechosław.