Garbarski, Lechosław. ( w 23 rekordach )
- Kp. Marketing / Lechosław Garbarski. - Warszawa, 1992.
- BN (Polska) online
- Garbarski, Lechosław.
- Efektywność marketingu : praca zbiorowa /
- Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa /
- Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa / Baran, Radosław.
- Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa /
- Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
- Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
- Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
- Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
- Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
- Marketing : sztuka konkurowania i współpracy /
- Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
- Marketing : wprowadzenie / Kotler, Philip
- Marketing / Garbarski, Lechosław.
- Marketing / Garbarski, Lechosław.
- Marketing / Garbarski, Lechosław.
- Marketing / Garbarski, Lechosław.
- Marketing / Garbarski, Lechosław.
- Reguły marketingowe w gospodarce socjalistycznej / Garbarski, Lechosław.
- Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
- Zachowania nabywców / Garbarski, Lechosław.
- Zachowania nabywców / Garbarski, Lechosław.
- Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem /
- Zrozumieć nabywcę / Garbarski, Lechosław.