KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Efektywność marketingu : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; autorzy Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2005.
248 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 247-248.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i uczestników studiów podyplomowych.
83-208-1563-0
339.137




Konkurencja. Dumping. Konkurencja za pomocą cen i jakości. Antydumping. Import po cenach zaniżonych.

 



Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/zz2005821931.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.3261 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.3261
miesięczne 24/05/2022 Zamów
T TM.3260 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.3260
wypożyczona 20/05/2024 16/04/2024 Zarezerwuj
T TM.15615 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.15615
miesięczne 20/11/2023 Zamów
T T.8527 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.8527
Nocne 15/11/2010 -
Rekord: