KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe : praca zbiorowa /

praca zbiorowa /
pod redakcją Wojciecha Wrzoska ; Radosław Baran, Adam Czarnecki, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Włodzimierz Nowacki, Ireneusz Rutkowski, Teresa Taranko, Wojciech Wrzosek.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2004.
233, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 233-[234].
Książka adresowana do studentów uczelni ekonomicznch, uczestników studiów podyplomowych i praktyków gospodarczych.
83-208-1510-X
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 



Marketing strategiczny -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.2447 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.2447
miesięczne 02/07/2020 Zamów
T TM.2446 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.2446
miesięczne 08/08/2014 Zamów
T TM.2410 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.2410
miesięczne 18/12/2019 Zamów
T TM.15265 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.15265
wypożyczona 20/05/2024 16/04/2024 Zarezerwuj
T TM.11815 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.11815
miesięczne 25/06/2018 Zamów
T T.7990 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 19/02/2015 -
Rekord: