KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wrzosek, Wojciech (1937- ). ( w 27 rekordach )


  1. Wrzosek, Wojciech Adam.
  1. INP'93
  2. Kp. Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - Warszawa, 1992.
  3. Kp. Złota księga nauki polskiej 1999. - Gliwice, 1999.
  1. Wrzosek, Wojciech (1937- ).
  1. Badanie i kształtowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  2. Badanie i kształtowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  3. Badanie i kształtowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  4. Bibliografia prac doktorskich i magisterskich z zakresu spółdzielczości przyjętych w latach 1945-1961 w wyższych uczelniach warszawskich /
  5. Efektywność marketingu : praca zbiorowa /
  6. Funkcjonowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  7. Funkcjonowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  8. Funkcjonowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  9. Funkcjonowanie rynku / Wrzosek, Wojciech
  10. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  11. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  12. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  13. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  14. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  15. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  16. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  17. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  18. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  19. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  20. Marketingowa strategia sprzedaży / Rutkowski, Ireneusz
  21. Regulowanie działalności handlu / Boczar, Kazimierz
  22. Reguły marketingowe w gospodarce socjalistycznej / Garbarski, Lechosław.
  23. Strategia marketingowa / Rutkowski, Ireneusz
  24. Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
  25. Strategie marketingowe /
  26. Strategie marketingowe /
  27. Strategie marketingowe /