KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Gracz, Leszek. ( w 19 rekordach )


  1. Kp. Marketing / pod red. Józefa Perenca. - Szczecin, 2001.
  1. Gracz, Leszek.
  1. Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
  2. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Flejterska, Ewa.
  3. Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
  4. Marketing - sposób myślenia i działania /
  5. Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
  6. Marketing : sposób myślenia i działania /
  7. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  8. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  9. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  10. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  11. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  12. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  13. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
  14. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
  15. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
  16. Młodzi nabywcy na e-zakupach / Gracz, Leszek.
  17. Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
  18. Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym /
  19. The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /