KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /

konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2016.
446 s. : il. ; 25 cm.
(Marketing i Zarządzanie ISSN 2450-775X nr 3(44) 2016)
(Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 3(44) 2016)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
339.13




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



1990-.
350417
Konsumenci
Konsumenci -- postawy.
Marketing
Marketing -- 1990-. -- 350417
Marketing -- zarządzanie.
Marketing usług.
postawy.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3757 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tylko na miejscu 10/10/2016 -
Na miejscu
BG Cg.37096 Cg.28260(Pdc0 Tylko na miejscu 10/10/2016 -
Na miejscu
Rekord: