KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Żyminkowska, Katarzyna. ( w 5 rekordach )


  1. Rupik, Katarzyna.
  1. Kp. Orientacje strategiczne producentów odzieży na polskim rynku / Katarzyna Rupik. - Katowice, 2004.
  2. Kp. Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach / Red. naukowa Katarzyna Żyminkowska. - Katowice, 2018.
  3. OPI online, 17.01.2019.
  4. BNPol online
  1. Żyminkowska, Katarzyna.
  1. Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach : Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu /
  2. Orientacje strategiczne producentów odzieży na polskim rynku / Żyminkowska, Katarzyna.
  3. Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane / Żyminkowska, Katarzyna.
  4. Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym : zarys problematyki / Bilińska-Reformat, Katarzyna.
  5. Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów /