KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Orientacje strategiczne producentów odzieży na polskim rynku /

Żyminkowska, Katarzyna.
Katarzyna Rupik.
Katowice :
Wydaw. AE,
2004.
231 s. : il., wykr. ; 25 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adameckiego w Katowicach. )
Bibliogr. s. 219-226.
Dla pracowników naukowych, praktyków gospodarczych oraz studentów zainteresowanych problematyką uwarunkowań sprawności zarządzania przedsiębiorstwem związanych z obraną orientacją strategiczną.
83-7246-333-6
658.1/.5::687:65.012](438)"1989/..."




 



1990-.
badania.
Marketing
Marketing -- zarządzanie.
Polska
Przemysł odzieżowy
Przemysł odzieżowy -- Polska -- 1990-.
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Zarządzanie przedsiębiorstwem -- badania.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.69791 Nocne 16/04/2007 -
Rekord: