KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Szromnik, Andrzej (1948- ). ( w 14 rekordach )


  1. Rynki Europy Wschodniej [...] / Andrzej Szromnik. - Warszawa, 1993.
  2. System punktów sprzedaży detalicznej / Andrzej Szromnik. - Warszawa, 1979.
  3. BNPol online
  4. OPI online
  1. Szromnik, Andrzej (1948- ).
  1. Elementy marketingu międzynarodowego : zagraniczne orientacje przedsiębiorstw : pomocnicze materiały dydaktyczne / Szromnik, Andrzej
  2. Handel - konsument - przestrzeń / Szromnik, Andrzej
  3. Kreowanie marki regionu /
  4. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej
  5. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej
  6. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej
  7. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej
  8. Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej
  9. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / Brańka, Sebastian.
  10. Miasto innowacyjne : wiedza - przedsiębiorczość - marketing = Innovative city : knowledge - enterprise - marketing /
  11. Rynek ubezpieczeniowy : społeczne problemy kształtowania i funkcjonowania / Szromnik, Andrzej
  12. Rynki Europy Wschodniej w oczach niemieckich przedsiębiorców / Szromnik, Andrzej
  13. System punktów sprzedaży detalicznej : analiza przestrzenno-ekonomiczna / Szromnik, Andrzej
  14. Targi w gospodarce rynkowej /