KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia /

nowe obszary i narzędzia /
Brańka, Sebastian.
redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [recenzent: Magdalena Florek].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Kraków ; | Legionowo :
Wydawnictwo edu-Libri,
2015.
196 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.
Bibliogr. s. 183-[193]. Indeks.
Dostępne także w wersji elektronicznej.
978-83-63804-74-9


 



162790
Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny. -- 162790

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2017/03/100000296586/100000296586_Szromnik_MarketingTerytorialny.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20669 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.20669
Nocne 10/11/2020 -
BE S.97687 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.78023 Nocne -
Rekord:
ISBN: