Rosa, Grażyna (1968- ). ( w 91 rekordach )
- Kp. Podstawy marketingu / Joanna Hołub, Józef Perenc, Grażyna Rosa. - [Szczecin], 1997.
- Inf. od autora.
- Rosa, Grażyna (1968- ).
- Analiza i funkcjonowanie rynku : ćwiczenia i zadania / Rosa, Grażyna
- Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach / Rosa, Grażyna
- Aspekty rozwoju regionalnego - czynniki, instrumenty, zarządzanie /
- Gospodarka i społeczeństwo - współczesne wyzwania /
- Issues of marketing and management in a changing business environment = (Problematyka marketingu i zarządzania w zmieniającym się otoczeniu biznesowym) /
- Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce /
- Kierunki zmian w zarządzaniu, finansach i marketingu podmiotów rynkowych /
- Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych /
- Komunikacja i negocjacje w biznesie / Rosa, Grażyna
- Komunikacja marketingowa / Rosa, Grażyna
- Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Flejterska, Ewa.
- Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Rosa, Grażyna
- Konkurencja na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
- Konkurencja o nabywcę - wybrane problemy / Rosa, Grażyna
- Konsument na rynku usług / Bera, Anna.
- Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie : zarys teorii i praktyki /
- Logistyka : infrastruktura techniczna na świecie /
- Marketing : materiały do ćwiczeń /
- Marketing : przewodnik do ćwiczeń / Smalec, Agnieszka.
- Marketing i Zarządzanie /
- Marketing jako sposób wzmacniania pozycji konkurencyjnej na rynku usług transportowych / Rosa, Grażyna
- Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
- Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : specyfika marki we współczesnej gospodarce /
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty.
- Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi /
- Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna /
- Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro /
- Marketing usług logistycznych / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
- Marketing w handlu /
- Młodzi polscy naukowcy wobec wyzwań współczesnego rynku /
- Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / Chrąchol-Barczyk, Urszula.
- Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku /
- Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji /
- Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Rosa, Grażyna
- Nowoczesny świat marketingu : quo vadis marketingu : materiały konferencyjne : praca zbiorowa /
- Podstawy marketingu / Hołub-Iwan, Joanna.
- Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów /
- Profesjonalna obsługa klienta / Rosa, Grażyna
- Przedsiębiorstwa i instytucje w warunkach kryzysu gospodarczego /
- Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
- Quo Vadis marketingu : materiały konferencyjne, Szczecin, 23-24 maja 2006 : praca zbiorowa /
- Quo vadis marketingu : nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów : materiały konferencyjne, Szczecin, 3-4 kwietnia 2008 : praca zbiorowa /
- Quo vadis marketingu /
- Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich /
- Rola podmiotów rynkowych w kształtowaniu wizerunku organizacji i postrzeganiu wartości marki /
- Rozwój usług w ujęciu lokalnym i regionalnym /
- Społeczeństwo informacyjne - uwarunkowania rozwoju /
- Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym /
- The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development /
- The problems of marketing and management in the light of the challengers of the contemporary market = Problematyka marketingu i zarządzania w świetle wyzwań współczesnego rynku /
- Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczesnym rynku /
- Usługi transportowe : rynek, konkurencja, marketing / Rosa, Grażyna
- Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, mikrofirma /
- Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym / Rosa, Grażyna
- Współczesna ekonomika usług /
- Współczesne wyzwania zarządzania, finansów i marketingu /
- Zachowania nabywców /
- Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego transportu / Rosa, Grażyna
- Zachowania współczesnych konsumentów i rozwój zarządzania marketingowego organizacją /
- Zarządzanie i planowanie marketingowe : wybrane problemy / Rosa, Grażyna
- Zarządzanie marketingowe /
- Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach /
- Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres /