Florek, Magdalena ( w 6 rekordach )
- Florek, M.
- OPI online
- Marketing terytorialny / red. nauk. Halina Szulce, Magdalena Florek. - Poznań, 2005.
- Marketing : podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec / H. Szulce, M. Florek, T. Żyminkowski. - Wyd. 2. - Warszawa, 2011.
- Katedra Handlu i Marketingu UEP, Magdalena Florek, 5.5.16
- BNPol online
- Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
- Marketing : [podręcznik] / Szulce, Halina.
- Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / Brańka, Sebastian.
- Podstawy marketingu terytorialnego / Florek, Magdalena
- Podstawy marketingu terytorialnego / Florek, Magdalena
- Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury/ Florek, Magdalena
- Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa /