KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Florek, Magdalena ( w 6 rekordach )


  1. Florek, M.
  1. OPI online
  2. Marketing terytorialny / red. nauk. Halina Szulce, Magdalena Florek. - Poznań, 2005.
  3. Marketing : podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec / H. Szulce, M. Florek, T. Żyminkowski. - Wyd. 2. - Warszawa, 2011.
  4. Katedra Handlu i Marketingu UEP, Magdalena Florek, 5.5.16
  5. BNPol online
  1. Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
  1. Marketing : [podręcznik] / Szulce, Halina.
  2. Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / Brańka, Sebastian.
  3. Podstawy marketingu terytorialnego / Florek, Magdalena
  4. Podstawy marketingu terytorialnego / Florek, Magdalena
  5. Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury/ Florek, Magdalena
  6. Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa /