Michalski, Eugeniusz. ( w 12 rekordach )
- Marketing. T. 1-2 / Eugeniusz Michalski. - Koszalin, 2000.
- INP'1997/98
- Michalski, Eugeniusz.
- Analiza rynku : praca zbiorowa /
- Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa handlu wewnętrznego : praca zbiorowa /
- Informatyka dla kadry kierowniczej przedsiębiorstwa : podręcznik akademicki/ Kowalczuk, Jan.
- Instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce : praca zbiorowa /
- Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Zarządzanie : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
- Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.