KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Michalski, Eugeniusz. ( w 12 rekordach )


  1. Marketing. T. 1-2 / Eugeniusz Michalski. - Koszalin, 2000.
  2. INP'1997/98
  1. Michalski, Eugeniusz.
  1. Analiza rynku : praca zbiorowa /
  2. Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa handlu wewnętrznego : praca zbiorowa /
  3. Informatyka dla kadry kierowniczej przedsiębiorstwa : podręcznik akademicki/ Kowalczuk, Jan.
  4. Instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce : praca zbiorowa /
  5. Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  6. Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  7. Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  8. Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  9. Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  10. Zarządzanie : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  11. Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
  12. Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.