KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing : podręcznik akademicki /

podręcznik akademicki /
Michalski, Eugeniusz.
Eugeniusz Michalski.
Wyd. 2.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2017.
724, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN )
(Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN )
Bibliogr. s. 711-714. Indeks.
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich.
978-83-01-19433-8


 



350294
Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie. -- 350294
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2017/10/100000309493/100000309493_Michalski_Marketing.pdf
Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx004108466.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004108466.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.19752 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.19752
Nocne -
BE E.77741 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: