KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ślusarczyk, Stanisław (1952- ). ( w 5 rekordach )


  1. Marketing / Stanisław Ślusarczyk. - Rzeszów, 1995.
  2. INP'93
  3. Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. - Lublin, 2005.
  1. Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
  1. Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Ślusarczyk, Stanisław
  2. Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Ślusarczyk, Stanisław
  3. Internet a zarządzanie marketingowe : uwarunkowania rozwoju małych i średnich firm /
  4. Stratygrafia osadów karbońskich podłoża monokliny przedsudeckiej / Parka, Zbigniew.
  5. Uwarunkowania zachowań uczestników rynku w procesach dostosowania produkcji do popytu : (na przykładzie wybranych przedsiębiorstw przemysłu meblarskiego w Polsce) / Ślusarczyk, Stanisław