KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Internet a zarządzanie marketingowe : uwarunkowania rozwoju małych i średnich firm /

uwarunkowania rozwoju małych i średnich firm /
pod red. Stanisława Ślusarczyka, Roberta Góry, Jacka Strojnego.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Małe i średnie przedsiębiorstwa)
Rzeszów :
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania,
2005.
184 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 177-178.
83-87658-78-2
658.1/.5:005.2:658.114-022.51:658.114-022.55:339.138:004.738.5




Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwa.

 



Małe i średnie przedsiębiorstwa -- aspekt ekonomiczny -- Polska -- 1990-.
Marketing -- zarządzanie.
Marketing w Internecie -- Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.76630 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Małe i średnie przedsiębiorstwa
Nocne 21/10/2016 -
Rekord: