020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
9788372468314
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
SZCZ U/DL
SZCZ U/DL
SZCZ U/MS
041 -Język dokumentu [0, ]
polski
044 -Kraj miejsca wydania [ , ]
Polska
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
Książka
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
39379
Zrałek, Jolanta.
920 -ISBN [ , ]
978-83-7246-831-4
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
Konsumenci wobec public relations :
komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych /
Jolanta Zrałek.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
Katowice :
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2007.
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
209 s. :
il. ;
24 cm.
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
1138
Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
Bibliogr.
521 -Uwaga dot. przeznaczenia czytelniczego [8, ]
Dla badaczy akademickich prowadzących studia nad zachowaniami klientów, a także dla studentów kierunków ekonomicznych oraz jako lektura na innych kierunkach (dziennikarstwie, socjologii i psychologii społecznej); dla praktyków-menedżerów.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
UDC-P058
3795
366.1
Zachowanie się konsumenta. Edukacja konsumenta.
7665
(075.8)
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
UDC-P058
2834
316.77
Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna.