KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Konsumenci wobec public relations : komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych /

komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych /
Zrałek, Jolanta.
Jolanta Zrałek.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Public relations)
Katowice :
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2007.
209 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
Bibliogr.
Dla badaczy akademickich prowadzących studia nad zachowaniami klientów, a także dla studentów kierunków ekonomicznych oraz jako lektura na innych kierunkach (dziennikarstwie, socjologii i psychologii społecznej); dla praktyków-menedżerów.
978-83-7246-831-4
366.1:316.77:659.4:339.138](075.8)




Zachowanie się konsumenta. Edukacja konsumenta.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.72102 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Public relations
Nocne 29/08/2012 -
Rekord:
ISBN: