KATALOG GŁÓWNY
Kontrast
133052 (to nie jest sygnatura)

003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]

NUKAT

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20181127013700.0

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

063120007X
pbk.

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

KR U/63TgZ
KR U/63TgZ
Ł U/MRs

044 -Kraj miejsca wydania [ , ]

Wielka Brytania po 1988
Stany Zjednoczone po 1988

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Wood, David J.
(1944- ).
607210

920 -ISBN [ , ]

0-631-20007-X
pbk.

240 -Tytuł ujednolicony [1,0]

How children think and learn
(ang.)
607213

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

How children think and learn :
the social contexts of cognitive development /
David Wood.

250 -Strefa wydania [ , ]

2nd ed.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Oxford ;
Malden :
Blackwell Publishers,
1998.

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

XXIII, [1], 320 s. :
il. ;
23 cm.

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst
txt
rdacontent

337 -Typ mediów [ , ]

Bez urządzenia pośredniczącego
n
rdamedia

338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]

Wolumin
nc
rdacarrier

490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]

Understanding Children's Worlds

830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]

Understanding Children's Worlds
607212

504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]

Bibliogr. s. 296-307. Indeks.

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Dzieci
rozwój
podręczniki akademickie.
358102

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Psychologia uczenia się
podręczniki akademickie.
354407

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Poznanie u dzieci
podręczniki akademickie.
607427

710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]

Blackwell Publishers.
pbl
89529

Egz.

Lokalizacja Sygnatura Status udost. Uwagi nie widoczne w OPAC Numer inwentarzowy
BMAng. Psychologia 03-3R080442996BC.2123