KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Wybrane problemy zarządzania i marketingu : marketing : stare paradygmaty - nowe zastosowania / / [red. nauk. Iga Rudawska].
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2007. 183 s. : il. ; 24 cm.
    (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, ISSN 1429-4176 ; nr 6)
    (Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 459)     (Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. ISSN 1429-4176 nr 6)
   
W serii gł.: nr 459.    
Na s. tyt.: Pamięci Kazia Barańskiego poświęcamy.


Marketing.

   
Ec.52363   
Tc.2491   
Cg.33100        UKD: 339.138(082.1)