KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wybrane problemy zarządzania i marketingu : marketing : stare paradygmaty - nowe zastosowania /

marketing : stare paradygmaty - nowe zastosowania /
[red. nauk. Iga Rudawska].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2007.
183 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 459)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ISSN 1429-4176 nr 6)
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 1429-4176 ; nr 6)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł.: nr 459.
Na s. tyt.: Pamięci Kazia Barańskiego poświęcamy.
Streszcz. ang.
339.138(082.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.2491 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.3/459
Nocne 25/09/2007 -
BG Cg.33100 Cg.27090(Pdc) Tylko na miejscu 25/09/2007 -
Na miejscu
BE Ec.52363 Ec. 47249 Tylko na miejscu 24/09/2007 -
Na miejscu
Rekord: