KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Frąckiewicz, Ewa ((organizacja i zarządzanie).)

    CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / / Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska.
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005. 132 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
    (Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (655) 581)
    (Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 581)
   
Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie.

    ISBN 83-7241-482-3


Relacje z klientami
Usługi

   
T.8735   
E.69885   
Z.105590   
WM.4709   
GW.3236   
S.95505        UKD: 658.1/.5.012.4:339.138:004.6/.7