Frąckiewicz, Ewa ((organizacja i zarządzanie).)
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / / Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005.
132 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (655) 581)
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 581)
Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie.
ISBN 83-7241-482-3
Relacje z klientami
Usługi
T.8735
E.69885
Z.105590
WM.4709
GW.3236
S.95505
UKD: 658.1/.5.012.4:339.138:004.6/.7