KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług /

Frąckiewicz, Ewa (organizacja i zarządzanie).
Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2005.
132 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 581)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (655) 581)
Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie.
Bibliogr. s. 123-126.
Streszcz. ang.
83-7241-482-3
658.1/.5.012.4:339.138:004.6/.7




 



Relacje z klientami -- zarządzanie.
Usługi -- zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.8735 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.8735
Nocne 16/08/2023 -
BG Z.105590 Z.105590 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BG WM.4709 miesięczne 21/11/2023 Zamów
BE S.95505 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 11/01/2024 Zamów
BE E.69885 Ec.38503 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
Rekord: