KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mazurkiewicz-Pizło, Anna. ( w 3 rekordach )


  1. Pizło, Anna Mazurkiewicz-.
  2. Mazurkiewicz, Anna
  1. Podstawy marketingu / Anna Mazurkiewicz, Wojciech Pizło. - Warszawa, cop. 2006.
  2. Enoturystyka jako szansa rozwoju społeczno-ekonomicznego obszarów wiejskich / Anna Mazurkiewicz-Pizło. - Warszawa ; Toruń, 2013.
  3. OPI online
  4. BNPol online
  5. Akademia Wychowania Fizycznego, 03.02.2016
  1. Mazurkiewicz-Pizło, Anna.
  1. Enoturystyka jako szansa rozwoju społeczno-ekonomicznego obszarów wiejskich / Mazurkiewicz-Pizło, Anna.
  2. Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych : perspektywa globalna i krajowa / Bednarska-Olejniczak, Dorota.
  3. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Mazurkiewicz-Pizło, Anna.