KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mazurek, Grzegorz. ( w 10 rekordach )


  1. Kp. Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Grzegorz Mazurek. - Kraków, 2008.
  2. http://www.grzegorzmazurek.pl/o_mnie/doswiadczenie/
  1. Mazurek, Grzegorz Dobiesław (1955- ).
  2. Mazurek, Grzegorz.
  1. Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Mazurek, Grzegorz.
  2. E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
  3. E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
  4. E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka /
  5. Intranet : skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji / Kandefer, Urszula.
  6. Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
  7. Promocja w Internecie - narzędzia, zarządzanie, praktyka / Mazurek, Grzegorz.
  8. The impact of the digital world on management and marketing /
  9. Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Mazurek, Grzegorz.
  10. Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Mazurek, Grzegorz.
  11. Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości / Mazurek, Grzegorz.