Hołub-Iwan, Joanna. ( w 9 rekordach )
Tropy:
Hołub, Joanna.
Iwan, Joanna Hołub-.
Źródło:
Kp. Podstawy marketingu / Joanna Hołub, Józef Perenc, Grażyna Rosa. - [Szczecin], 1997.
Zarządzanie relacjami z klientem / Izabela Dembińska-Cyran, Joanna Hołub-Iwan, Józef Perenc. - Warszawa, 2004.
Współpraca transgraniczna na rynku usług medycznych pomiędzy wybranymi krajami Unii Europejskiej / pod red. nauk. Joanny Hołub-Iwan, Józefa Perenca, Igi Rudawskiej. - Szczecin, 2005.
Rekordy KHW:
Hołub-Iwan, Joanna.
Opisy bibliograficzne:
Analiza i funkcjonowanie rynku /
Diagnoza potrzeb edukacji zawodowej w północnej części województwa lubuskiego : rynek pracy w opinii przedsiębiorców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji rynku pracy i instytucji otoczenia biznesu /
Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm : znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań /
Innowacyjność a słabiej rozwinięte obszary województwa zachodniopomorskiego : projekt Regionalnej Strategii Innowacyjności w województwie zachodniopomorskim /
Koncepcja systemu informacji marketingowej w zarządzaniu zdrowiem publicznym = Health Marketing Information System (HMkIS) / Hołub-Iwan, Joanna.
Podstawy marketingu / Hołub-Iwan, Joanna.
Technological offers of the West Pomeranian Region : regional innovation strategy project in the West Pomeranian Region /
Współpraca transgraniczna na rynku usług medycznych pomiędzy wybranymi krajami Unii Europejskiej : usługi medyczne : ekonomika i zarządzanie : praca zbiorowa /
Zasoby technologiczne województwa zachodniopomorskiego : projekt Regionalnej Strategii Innowacyjności w województwie zachodniopomorskim /