KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Hołub-Iwan, Joanna. ( w 9 rekordach )


  1. Hołub, Joanna.
  2. Iwan, Joanna Hołub-.
  1. Kp. Podstawy marketingu / Joanna Hołub, Józef Perenc, Grażyna Rosa. - [Szczecin], 1997.
  2. Zarządzanie relacjami z klientem / Izabela Dembińska-Cyran, Joanna Hołub-Iwan, Józef Perenc. - Warszawa, 2004.
  3. Współpraca transgraniczna na rynku usług medycznych pomiędzy wybranymi krajami Unii Europejskiej / pod red. nauk. Joanny Hołub-Iwan, Józefa Perenca, Igi Rudawskiej. - Szczecin, 2005.
  1. Hołub-Iwan, Joanna.
  1. Analiza i funkcjonowanie rynku /
  2. Diagnoza potrzeb edukacji zawodowej w północnej części województwa lubuskiego : rynek pracy w opinii przedsiębiorców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji rynku pracy i instytucji otoczenia biznesu /
  3. Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm : znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań /
  4. Innowacyjność a słabiej rozwinięte obszary województwa zachodniopomorskiego : projekt Regionalnej Strategii Innowacyjności w województwie zachodniopomorskim /
  5. Koncepcja systemu informacji marketingowej w zarządzaniu zdrowiem publicznym = Health Marketing Information System (HMkIS) / Hołub-Iwan, Joanna.
  6. Podstawy marketingu / Hołub-Iwan, Joanna.
  7. Technological offers of the West Pomeranian Region : regional innovation strategy project in the West Pomeranian Region /
  8. Współpraca transgraniczna na rynku usług medycznych pomiędzy wybranymi krajami Unii Europejskiej : usługi medyczne : ekonomika i zarządzanie : praca zbiorowa /
  9. Zasoby technologiczne województwa zachodniopomorskiego : projekt Regionalnej Strategii Innowacyjności w województwie zachodniopomorskim /