Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). ( w 5 rekordach )
Tropy:
Baruk, Agnieszka.
Baruk, Agnieszka I.
Źródło:
Kp. Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk. - Lublin, 2001.
Prac. ARL. - 2000.
Nowoczesna strategia marketingowa / Agnieszka Baruk. - Warszawa, 2002.
Kp. Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk. - Lublin, 2005.
Kp. Zadowolenie i satysfakcja pracowników a możliwości rozwoju personalnego / Agnieszka I. Baruk // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. - Z. 83 (2015) = Nr 1941, s. 11-23.
Rekordy KHW:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Opisy bibliograficzne:
Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy : uwarunkowania strukturalne i procesowe / Baruk, Agnieszka Izabela
Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy : uwarunkowania strukturalne i procesowe / Baruk, Agnieszka Izabela
Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? : wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Baruk, Agnieszka Izabela
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Baruk, Agnieszka Izabela