KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Pluta-Olearnik, Mirosława. ( w 7 rekordach )


  1. Olearnik, Mirosława Pluta-.
  2. Pluta, Mirosława.
  1. Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych / Mirosława Pluta-Olearnik. - Katowice, 1992.
  2. Mechanizm kształtowania konsumpcji usług / Janusz Olearnik, Mirosława Pluta. - Katowice, 1991.
  1. Pluta-Olearnik, Mirosława.
  1. Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji / Pluta-Olearnik, Mirosława.
  2. Marketing usług : idee - zastosowania / Pluta-Olearnik, Mirosława.
  3. Marketing usług bankowych / Pluta-Olearnik, Mirosława.
  4. Mechanizm kształtowania konsumpcji usług / Olearnik, Janusz.
  5. Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego / Pluta-Olearnik, Mirosława.
  6. Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych / Pluta-Olearnik, Mirosława.
  7. Usługi 2014 : wybrane uwarunkowania rozwoju usług /