KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Ries, Al. ( w 6 rekordach )


  1. LCN
  2. Kp. 22 niezmienne prawa marketingu / Al Ries, Jack Trout. - Warszawa, 1996.
  3. Koncentruj się ! / Al Ries. - Warszawa, 1999.
  4. Kp. Pochodzenie marek / Al & Laura Ries. - Gliwice, cop. 2005.
  5. Al Ries, Laura Ries Upadek reklamy, wzlot PR - rewolucja w strategii komunikacji / Anna Jupowicz // Studia Medioznawcze. - Nr 1 (20)/2005, strony 147-150.
  1. Ries, Abraham (około 1533-1604).
  2. Ries, Al. (pol.) 22 immutable laws of marketing
  3. Ries, Al.
  4. Ries, Eric (1978- ).
  5. Ries, Eric (1978- ). (pol.) Startup way
  6. Ries, Eric (1978- ). (pol.) Lean startup
  7. Ries, John F. X. (1954- ).
  8. Riese, Adam (1492-1559).
  1. 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Ries, Al.
  2. 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Ries, Al.
  3. 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Ries, Al.
  4. 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Ries, Al.
  5. Koncentruj się! : strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy / Ries, Al.
  6. Upadek reklamy i wzlot public relations / Ries, Al.