KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Sztucki, Tadeusz (1919-2001). ( w 18 rekordach )


  1. Sztucki, T.
  1. INP'92/93
  2. Złota księga nauki polskiej 1999. - Gliwice, 1999.
  3. Gazeta Stołeczna, 13.03.2001
  4. Reklama za granicą / [przewodn. kom. red. T. Sztucki]. - Warszawa, 1961.
  1. Sztucki, Tadeusz (1919-2001).
  1. Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody / Sztucki, Tadeusz
  2. Instrumenty zarządzania rynkiem : zarys metodyki badań / Sztucki, Tadeusz
  3. Kierowanie przedsiębiorstwem handlowym / Sztucki, Tadeusz
  4. Kierowanie przedsiębiorstwem handlowym / Sztucki, Tadeusz
  5. Marketing : sposób myślenia, system działania : teoria i praktyka marketingu, kluczowe pytania i odpowiedzi, polsko-angielska terminologia marketingu / Sztucki, Tadeusz
  6. Marketing : sposób myślenia, system działania / Sztucki, Tadeusz
  7. Marketing przedsiębiorcy i menedżera : [rynek - marketing - nabywca, strategie marketingowe, marketingowa organizacja przedsiębiorstwa, badania marketingowe, marketing międzynarodowy] / Sztucki, Tadeusz
  8. Marketing w pytaniach i odpowiedziach / Sztucki, Tadeusz
  9. Marketing w pytaniach i odpowiedziach / Sztucki, Tadeusz
  10. Model konsumpcji i rynku roku 2000 / Sztucki, Tadeusz
  11. Plan i rynek w obrocie towarowym / Sztucki, Tadeusz
  12. Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Sztucki, Tadeusz
  13. Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Sztucki, Tadeusz
  14. Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Sztucki, Tadeusz
  15. Rynek konsumenta / Sztucki, Tadeusz
  16. Rynek konsumenta / Sztucki, Tadeusz
  17. Społeczny system ochrony konsumentów / Całkiewicz, Andrzej.
  18. System aktywnej sprzedaży / Sztucki, Tadeusz