KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Maison, Dominika (1966- ). ( w 14 rekordach )


  1. Jak powstają stereotypy narodowe / Dominika Maison. - Warszawa, 1997.
  2. Polak w świecie finansów : o psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków / Dominika Maison. - Warszawa, 2014.
  3. OPI online
  4. Dominika Maison, Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, Focused group interviews. Qualitative method of marketing research / Lidia Pokrzycka // Studia Medioznawcze. - Nr 4 (14) /2003, strony 127-129.
  1. Maison, Dominika (1966- ).
  1. Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Maison, Dominika.
  2. Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Maison, Dominika
  3. Jakościowe metody badań społecznych : podejście aplikacyjne / Maison, Dominika
  4. Kultura negocjacyjna Polaków w kontekście integracji z Unią Europejską / Grzelak, Janusz
  5. Polak w świecie finansów : o psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków / Maison, Dominika
  6. Polak w świecie finansów : o psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków / Maison, Dominika
  7. Polki : spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu czy obywatelki świata? / Pawlikowska-Poleszak, Katarzyna
  8. Polki : spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu czy obywatelki świata? / Pawlikowska-Poleszak, Katarzyna
  9. Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej /
  10. Psychologia konsumenta / Stasiuk, Katarzyna
  11. Psychologia konsumenta / Stasiuk, Katarzyna
  12. Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej /
  13. Utajone postawy konsumenckie / [analiza możliwości wykorzystania metody IAT] / Maison, Dominika
  14. Zogniskowane wywiady grupowe : jakościowa metoda badań marketingowych / Maison, Dominika