KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Borodako, Krzysztof. ( w 9 rekordach )


  1. Borodako, K.
  1. Kp. Marketingowa orientacja miast w Polsce w świetle badań empirycznych [Dokument elektroniczny] / Andrzej Szromnik, Krzysztof Borodako // Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - Nr 664 (2004), s. [5]-28
  2. OPI online
  3. Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich/ J. Berbeka [i pozostali]. - Warszawa, 2020.
  1. Borodako, Krzysztof.
  1. Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych /
  2. Foresight w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem : analizy i studia przypadków : praca zbiorowa /
  3. Foresight w przedsiębiorstwach : nauka, technologia, wdrożenie : praca zbiorowa /
  4. Foresight w turystyce : bariery wykorzystania i rozwoju / Borodako, Krzysztof.
  5. Foresight w zarządzaniu strategicznym / Borodako, Krzysztof.
  6. Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" (na terenie województwa małopolskiego) / Berbeka, Jadwiga.
  7. Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / Berbeka, Jadwiga.
  8. Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej / Borodako, Krzysztof.
  9. Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / Berbeka, Jadwiga.