KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Górska-Warsewicz, Hanna. ( w 9 rekordach )


  1. Warsewicz, Hanna Górska-.
  2. Górska-Warsewicz, H.
  1. Kp. Marka na rynku produktów żywnościowych / Hanna Górska-Warsewicz, Teresa Pałaszewska-Reindl. - Warszawa, 2002.
  2. OPI online
  3. Identyfikatory marek przedsiębiorstw transportowych w branży turystycznej w opinii studentów [Dokument elektroniczny] / H. Górska-Warsewicz. - Poznań, 2015 (Logistyka ; nr 2, CD nr 2).
  4. BNPol online
  1. Górska-Warsewicz, Hanna.
  1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego : praca zbiorowa /
  2. Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej / Grobelna, Aleksandra.
  3. Marketing żywności / Górska-Warsewicz, Hanna.
  4. Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i hotelarskich /
  5. Organizacja usług turystycznych i hotelarskich /
  6. Polityka turystyczna : powstanie, rozwój, główne obszary / Zawistowska, Hanna
  7. Rachunkowość i finanse w gastronomii / Górska-Warsewicz, Hanna.
  8. Usługi w turystyce /
  9. Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym i hotelarskim /