Mruk, Henryk. ( w 40 rekordach )
- Podstawy marketingu. Cz. 2 / red. Henryk Mruk. - Poznań, 1994.
- Katedra Zarządzania Międzynarodowego UE Poznań, prof. dr hab. Henryk Mruk, 26.02.16
- OPI online
- Mruk, Henryk.
- Analiza rynku : praca zbiorowa /
- Ceny a rynek / Krasiński, Zdzisław
- Dlaczego ludzie kupują / O'Shaughnessy, John.
- Dostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw / Bartosik-Purgat, Małgorzata.
- Handel i usługi na tle rozwoju motoryzacji indywidualnej / Krasiński, Zdzisław
- Handel w gospodarce narodowej (uwarunkowania i perspektywy) / Szulce, Halina.
- Kompendium wiedzy o marketingu /
- Kompendium wiedzy o marketingu /
- Komunikowanie się w marketingu : praca zbiorowa /
- Kreatywność w biznesie / Jerzyk, Ewa.
- Makroekonomiczne przesłanki polityki rynkowej / Mruk, Henryk.
- Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
- Marketing : satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa / Mruk, Henryk.
- Marketing : uwarunkowania i instrumenty / Mruk, Henryk.
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing / Kotler, Philip
- Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych / Mruk, Henryk.
- Marketing przemysłowy : materiały konferencyjne /
- Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
- Marketingowe zarządzanie apteką / Mruk, Henryk.
- Metody aktywnej sprzedaży / Kimball, Bob.
- Międzynarodowe badania marketingowe / Schroeder, Jerzy.
- Neuromarketing : interdyscyplinarne spojrzenie na klienta /
- Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie /
- Podstawy marketingu /
- Podstawy marketingu /
- Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej / Mruk, Henryk.
- Strategia produktu / Mruk, Henryk.
- Strategia produktu / Mruk, Henryk.
- Strategie marketingowe /
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna
- Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury / Sobocińska, Magdalena.
- Uwarunkowania sprawności innowacyjnej przedsiębiorstw /
- Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami : [problemy współczesne] /
- Zarządzanie marką / Mruk, Henryk.
- Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw /
- Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981-1989 / Mruk, Henryk.