KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Mruk, Henryk. ( w 40 rekordach )


  1. Podstawy marketingu. Cz. 2 / red. Henryk Mruk. - Poznań, 1994.
  2. Katedra Zarządzania Międzynarodowego UE Poznań, prof. dr hab. Henryk Mruk, 26.02.16
  3. OPI online
  1. Mruk, Henryk.
  1. Analiza rynku : praca zbiorowa /
  2. Ceny a rynek / Krasiński, Zdzisław
  3. Dlaczego ludzie kupują / O'Shaughnessy, John.
  4. Dostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw / Bartosik-Purgat, Małgorzata.
  5. Handel i usługi na tle rozwoju motoryzacji indywidualnej / Krasiński, Zdzisław
  6. Handel w gospodarce narodowej (uwarunkowania i perspektywy) / Szulce, Halina.
  7. Kompendium wiedzy o marketingu /
  8. Kompendium wiedzy o marketingu /
  9. Komunikowanie się w marketingu : praca zbiorowa /
  10. Kreatywność w biznesie / Jerzyk, Ewa.
  11. Makroekonomiczne przesłanki polityki rynkowej / Mruk, Henryk.
  12. Marketing : koncepcje, strategie, trendy / Mruk, Henryk.
  13. Marketing : satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa / Mruk, Henryk.
  14. Marketing : uwarunkowania i instrumenty / Mruk, Henryk.
  15. Marketing / Kotler, Philip
  16. Marketing / Kotler, Philip
  17. Marketing / Kotler, Philip
  18. Marketing / Kotler, Philip
  19. Marketing / Kotler, Philip
  20. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych / Mruk, Henryk.
  21. Marketing przemysłowy : materiały konferencyjne /
  22. Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania /
  23. Marketingowe zarządzanie apteką / Mruk, Henryk.
  24. Metody aktywnej sprzedaży / Kimball, Bob.
  25. Międzynarodowe badania marketingowe / Schroeder, Jerzy.
  26. Neuromarketing : interdyscyplinarne spojrzenie na klienta /
  27. Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie /
  28. Podstawy marketingu /
  29. Podstawy marketingu /
  30. Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej / Mruk, Henryk.
  31. Strategia produktu / Mruk, Henryk.
  32. Strategia produktu / Mruk, Henryk.
  33. Strategie marketingowe /
  34. Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych / Pilarczyk, Bogna
  35. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury / Sobocińska, Magdalena.
  36. Uwarunkowania sprawności innowacyjnej przedsiębiorstw /
  37. Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami : [problemy współczesne] /
  38. Zarządzanie marką / Mruk, Henryk.
  39. Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw /
  40. Znaczki szczecińskiego podziemia autorstwa Jana Tarnowskiego 1981-1989 / Mruk, Henryk.