KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dobiegała-Korona, Barbara. ( w 16 rekordach )


  1. Korona, Barbara Dobiegała-.
  2. Dobiegała-Korona, B.
  3. Korona, Barbara.
  1. INP'92/93
  2. Kp. Marketing w agrobiznesie / B. Dobiegała-Korona [et al.]. - Warszawa, 1995.
  3. Strategia intensywnego rozwoju gospodarczego europejskich krajów socjalistycznych / Barbara Korona. - Warszawa, 1979.
  1. Dobiegała-Korona, Barbara.
  1. Budowa wartości klienta : teoria i praktyka /
  2. Kompozycja promocji : [jak pokonać konkurencję, jak zdobyć rynek, jak komunikować się z nabywcą, jak stworzyć racjonalny budżet, najskuteczniejsze metody] /
  3. Konkurowanie o klienta e-marketingiem / Dobiegała-Korona, Barbara.
  4. Marketing : przesłanki i narzędzia decyzji marketingowych / Dobiegała-Korona, Barbara.
  5. Marketing usług turystycznych /
  6. Marketing w agrobiznesie /
  7. Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa /
  8. Opakowanie : instrument marketingu / Daszkiewicz, Anna
  9. Planowanie w Polsce w warunkach reformy gospodarczej / Dobiegała-Korona, Barbara.
  10. Podstawowe zasady funkcjonowania przedsiębiorstw w Polsce : praca zbiorowa /
  11. Promocja : sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, reklama public relations = Promotion /
  12. Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa : praca zbiorowa /
  13. Zachowania konsumentów na rynku turystycznym /
  14. Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów /
  15. Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie /
  16. Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce /