KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Patrzałek, Wanda (1955- ). ( w 8 rekordach )


  1. Od autora
  2. Kp. Społeczne i ekonomiczne relacje miasto-wieś w okresie realnego socjalizmu i zmian systemowych w Polsce / Wanda Patrzałek. - Wrocław, 1996.
  3. Segmentacja a indentyfikacja : analiza rynku prasowego : Wanda Patrzałek, Segmentacja rynku prasowego, Press Market segmentation, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002, s. 210 / Michał Gajlewicz // Studia Medioznawcze. - Nr 2 (7)/2002, strony 150-154.
  1. Patrzałek, Wanda (1955- ).
  1. Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne /
  2. Elementy marketingu na rynku prasy / Patrzałek, Wanda
  3. Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym. Między dyferencjacją a pragmatyzmem /
  4. Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze /
  5. Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego /
  6. Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich /
  7. Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym : współczesne orientacje i metody badań /
  8. Społeczne i ekonomiczne relacje miasto-wieś w okresie realnego socjalizmu i zmian systemowych w Polsce / Patrzałek, Wanda