KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wybrane problemy badania skuteczności reklamy /

Nierenberg, Bogusław.
Bogusław Nierenberg ; Uniwersytet Opolski.
BG - Podręczny księgozbiór-Pd , Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Reklama 18/5)
Opole :
Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego,
2000.
139 s. : fot. rys. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 135-137.
Książkę wydano dzięki wsparciu finansowemu Fundacji Pracowniczej PRO-EKO Łaziska Górne
Streszcz. ang.
83-87635-87-1
659.1




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.

 



Reklama -- wskaźnik skuteczności.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Pd.14755 BG - Podręczny księgozbiór-Pd :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE S.90755 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Reklama 18/5
krótkoterminowe 11/03/2013 Zamów
Rekord: