KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa /

podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa /
pod red. Józefy Kramer i Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych.
Katowice :
AE,
2001.
157 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 147-152.
83-912732-5-3
339.13:339.5:339.923:366.1:658.89




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Badania rynku.
badania transkulturowe.
Kultura przedsiębiorstwa
Kultura przedsiębiorstwa -- badania transkulturowe.
Marketing
Marketing -- podejmowanie decyzji -- badania transkulturowe.
podejmowanie decyzji

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.68440 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: