KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Akty mowy a kompetencja językowo-komunikacyjna uczniów polskich w języku rosyjskim i niemieckim /

Gawarkiewicz, Roman.
Roman Gawarkiewicz.
Szczecin :
Wydaw. Naukowe USz,
2001.
201 s. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 397)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (471) 397)
Bibliogr. s. [167]-178.
Streszcz. niem.
83-7241-177-8
165:371.31:316.77:372.880:803.0-15+808.2-15:803.0-54+808.2-54




Teoria poznania. Epistemologia. Zadania i cele poznania. Prawdziwość poznania. Warunki, źródła i rodzaje poznania. Przedmiot, zakres i granice poznania. Stanowiska i kierunki w teorii poznania. Racjonalizm. Irracjonalizm. Intuicjonizm. Filozofia wiary. Tradycjonalizm. Mistycyzm. Filozofia uczucia. Empiryzm. Sensualizm. Psychologizm. Krytycyzm. Dogmatyzm. Sceptycyzm. Nihilizm. Relatywizm. Nominaliz

 



Język niemiecki
Język niemiecki -- studia i nauczanie -- Polska.
Język rosyjski
Język rosyjski -- studia i nauczanie -- Polska.
Kompetencja komunikacyjna (językoznawstwo).
Polska.
studia i nauczanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM P.20083 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BM P.17941 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BG Z.98510 Z.98510 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BG W.206073 W.206071 miesięczne 17/04/2007 Zamów
BG W.206072 W.206071 miesięczne 17/04/2007 Zamów
BG W.206071 W.206071 miesięczne 17/04/2007 Zamów
Rekord: