KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Voyeuryzm telewizyjny : między ontologią telewizji a rzeczywistością telewidza /

między ontologią telewizji a rzeczywistością telewidza /
Ogonowska, Agnieszka.
Agnieszka Ogonowska.
Kraków :
Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej,
2006.
261 s. ; 24 cm.
(Prace Monograficzne - Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ISSN 0239-6025 nr 425)
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , 0239-6025 ; 425)
Bibliogr. s. 243-254. Filmografia 255. Indeksy.
Dostępne również w wersji elektronicznej.
83-7271-348-0
316.77:7.097:316.6:159.9




Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna.

 



aspekt antropologiczny.
Kultura audiowizualna
Kultura audiowizualna -- socjologia
psychologia
socjologia
Telewidzowie.
Telewizja
Telewizja -- aspekt antropologiczny.
Telewizja -- psychologia
Telewizja -- socjologia
Telewizja i społeczeństwo.

Rodzaj dokumentu:
Książka


http://hdl.handle.net/11716/578

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.107924 Tylko na miejscu 10/02/2007 -
Na miejscu
Rekord: