KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? /

jak badać znaki, symbole i kody rynku? /
Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
Polak, Krzysztof (kulturoznawca).
Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.
Wydanie 1.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
PWN,
337, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].
Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.
978-83-01-23300-6


 



Marketing
Marketing -- podręczniki akademickie.
Podręcznik
podręczniki akademickie.
Semiotyka
Semiotyka -- podręczniki akademickie.
Zarządzanie i marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.98699 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE S.98698 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE S.98697 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.81398 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: