KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania jakościowe : metody i zastosowania /

metody i zastosowania /
Olejnik, Iwona.
Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
Wydanie III.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania jakościowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Warszawa :
CeDeWu,
2022.
245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera słownik pojęć.
Zawiera Aneks: przykłady komunikatów niewerbalnych, przykład analizy treści, przykład kwestionariusza rekrutacyjnego do badania FGI, fragment kwestionariusza obserwacji badania "tajemniczy klient" dla audytora-przykłady pytań.
Bibliografia na stronach 221-228.
978-83-8102-617-8


 



Badania jakościowe (nauki społeczne)
Badania jakościowe (nauki społeczne) -- metodologia.
Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
metodologia.
Nauka i badania
Obserwacja uczestnicząca
Okulografia
Podręcznik
Socjologia i społeczeństwo
Techniki projekcyjne (psychologia)
Wywiad narracyjny
Zarządzanie i marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2022/12/100000341219/100000341219_Olejnik_BadaniaJakosciowe.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.16237 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.16237
wypożyczona 31/12/2024 07/05/2024 Zarezerwuj
T TM.16236 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.16236
wypożyczona 11/06/2024 08/05/2024 Zarezerwuj
T T.21658 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania jakościowe
Nocne -
Rekord:
ISBN: