KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki /

zarządzanie wartością i wycena marki /
Zarządzanie wartością i wycena marki :
Urbanek, Grzegorz.
Grzegorz Urbanek.
Wydanie II.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
CeDeWu,
2023.
320 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie I ukazało się pod tytułem "Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa".
Bibliografia na stronach 305-316.
978-83-8102-648-2


 



Analiza wartości (kontrola kosztów).
Branding (marketing).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.98232 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 29/04/2024 Zamów
BE E.81157 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: