KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jak stworzyć plan marketingowy : opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele /

opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele /
Westwood, John (1947- ).
John Westwood ; przekład Małgorzata Śnigurowicz.
Wydanie 1.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Plan marketingowy), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Plan marketingowy)
Kraków :
Lingea,
2021.
187, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Droga do Sukcesu )
(Droga do Sukcesu )
978-83-66416-35-2


 



Marketing
Marketing -- planowanie -- podręczniki.
planowanie
podręczniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.16177 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Plan marketingowy
TM.16177
miesięczne Zamów
T TM.16138 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Plan marketingowy
TM.16138
miesięczne Zamów
T TM.16137 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Plan marketingowy
TM.16137
miesięczne Zamów
T T.21631 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Plan marketingowy
T.21631
Nocne 22/11/2023 -
BE S.97089 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 06/05/2022 Zamów
BE E.80181 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: