KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych : teoria i praktyka /

teoria i praktyka /
Opolski, Krzysztof (1948- ).
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek.
Wyd. 2.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Ochrona zdrowia)
Warszawa :
CeDeWu,
2009.
244 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 238-244.
Finansowane dzięki środkom otrzymanym na realizację badań empirycznych w ramach tematu badawczego pt. Zarządzanie jakością w sferze uslug, wykonanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego d BST 770/2002
978-83-7556-142-5


 



Jakość usług
Jakość usług -- zarządzanie.
Opieka medyczna
Opieka medyczna -- zarządzanie.
Zarządzanie jakością.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20746 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Ochrona zdrowia
T.20746
Nocne -
Rekord:
ISBN: