KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. T. 2 /

T. 2 /
red. nauk. Bogdan Gregor.
Łódź :
Wydaw. Uniwersytetu Łódźkiego,
2004.
312 s. : il., err. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica ISSN 0208-6018 179)
(Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 0208-6018 ; 179)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
Streszcz. ang.


 



106788
Dystrybucja (ekonomia).
Dystrybucja (ekonomia). -- 106788
Konsumenci
Konsumenci -- postawy.
Kształcenie kadr.
postawy.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE Ec.55208 Ec.33204 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: