KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing w ochronie zdrowia /

red. nauk. Aleksandra Czerw ; [aut. Katarzyna Tereszczyńska et al.].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Ochrona zdrowia)
Warszawa :
Difin,
175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
Adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne, studenci marketingu i zdrowia publicznego.
978-83-7641-233-7
614.2:614.25:339.138](07)




Urzędowa i zawodowa organizacja służby zdrowia. Szpitale. Sanatoria. Ośrodki zdrowia. Przychodnie lekarskie.
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 



Marketing usług zdrowotnych
Marketing usług.
Opieka medyczna -- zarządzanie.
Służba zdrowia -- Polska -- marketing.
Zarządzanie w opiece zdrowotnej

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.18983 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Ochrona zdrowia
T.18983
Nocne 29/03/2022 -
Rekord:
ISBN: