KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Działalność reklamowa : wybrane aspekty publicznoprawne /

wybrane aspekty publicznoprawne /
Wojciech Fill, Magdalena Frańczuk, Janusz Koczanowski (red.), Magdalena Małecka-Łyszczek, Aneta Mendrek, Ambroży Mituś, Aldona Piotrowska, Anna Surówka.
Kraków :
Oficyna Wydawnicza Branta,
2011.
224 stron ; 21 cm.
(Prawo Publiczne )
(Prawo Publiczne )
Bibliografia na stronach 219-222.
Dla studentów kierunków prawniczych i ekonomicznych.
978-83-61668-40-4
346.54:659.1](438)(075.8)




Przepisy dotyczące rynku i produkcji. Promocja biznesu. Postęp naukowo-techniczny. Jakość produkcji i usług. Gwarancje. Marketing. Konkurencja. Monopole. Prawo antymonopolowe. Ochrona konsumentów. Fuzje przedsiębiorstw.
(Polska).
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Reklama -- podatki -- prawo -- Polska -- podręczniki akademickie.
Reklama -- prawo -- Polska -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.115768 Tylko na miejscu 21/02/2012 -
Na miejscu
BE E.76748 Nocne 06/07/2020 -
Rekord:
ISBN: