KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty /

koncepcja, zarządzanie, instrumenty /
Trojanowski, Mariusz (ekonomia).
Mariusz Trojanowski.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2010.
444 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących na kierunkach: zarządzanie, marketing, komunikacja oraz menadżerów i praktyków gospodarczych.
978-83-208-1821-5
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.7222 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.7222
wypożyczona 31/12/2024 10/11/2020 Zarezerwuj
T T.10777 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.10777
Nocne 01/06/2011 -
BE E.72259 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 27/02/2017 -
Rekord:
ISBN: