KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Siła przetargowa przedsiębiorstwa a efektywność jego działalności marketingowej /

Baran, Radosław.
Radosław Baran.
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza,
2009.
268 s. : il. ; 24 cm.
(Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 562)
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa 0867-7727 562)
Bibliogr.
339.138:658.1/.5:005.2](075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.72183 Ec.2037 Tylko na miejscu 03/11/2009 -
Na miejscu
Rekord: